neděle 2. srpna 2009

31.

takže jo, máme za sebou další týden. Bylo trochu kultury (Komedie omylů na slezskoostravském hradě), fyzické aktivity (opravdu jsem je na tu Lysou vykopal) i tak trochu déjavue večer na Stodolní.

Shakespearovské slavnosti vyšly nad očekávání dobře. Pohodové odpoledne, parádní počasí, atmosféra úžasná a zpracování klasiky po ostravsku na výbornou ("sakra jak se jmenuje ten extravagantní ježek? joo dikobraz.."). Opravdu Ostrava!!!, můj kandidát č. 1 pro Evropské hlavní město kultury 2015! To prostě musí vyjít.

Terezka se hecla, rozhodla se udělat mi radost a šla se mnou na Lysou. Povedlo se mi zlanařit i Elvise, a tak jsme ve čtvrtek vyrazili. Autí jsme zaparkovali u Bezruče a neohroženě zamířili kolmicí nahoru. Že jsem udělal dobře a nasadil tempo, jsem pochopil už záhy, kdy mi bylo mojí lepší polovičkou spíláno do úplně všeho, a proto 20 m odstup up byl fajn. Od Malchora na vrchol je to samá borůvka, z nějakého důvodu ale nemám ani jednu fotku (asi si to budu muset vyběhnout přes týden znovu). Ty ostatní jsou pod odkazem.

V sobotu jsem se domluvil s klukama z Aston Uni, že se potkáme na Stodolní. Po krátké tour po ulici, co nikdy nespí (ale nejspíš tenhle týden spala), jsme zakotvili v Dublinu. Genius loci opepřil nevšední zážitek. 'To', co se vysoukalo na bar a začalo se tam 'kroutit' do rytmu se jen tak nevidí.. Je pravda, že náladu nám to nezkazilo, možná právě naopak, na pováženou to však bylo. A pak- objevili se tam i kluci z EURA '96 Vláďa Šmicer a Pavel Srníček. Všechna čest, opravdu profíci, ochotně se všemi blýskli. Díky hoši! Fotky z večera jsou zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat