pondělí 28. září 2009

Druhá polovina léta byla fajn

Je pravda, že mi dost dlouho trvalo než jsem se dokopal k napsání aspoň toho nadpisu, ale teď může být jenom lépe:)

Za poslední měsíc a půl jsem byl na třech svatbách. Asi jsem už v tom nebezpečném věku, kdy už to nepotkává jenom rodinné příslušníky, ale dokonce i řady mých kamarádů, vrstevníků.

Nejdřív se mi provdala dětská platonická láska Lenka. Že ji to náramně slušelo, tak o tom žádná. Do teď jsem galerku ještě nepublikoval, ale i na ní dojde ;)

Svatba, na kterou jsem se těšil už od jara, se však konala za hodně horami a hodně řekami v kraji Calvados. Přesněji ve Frénouville (předměstí Caen, cca 2h severozápadně od Paříže) se vdávala kolegyně z dob, kdy jsem pracoval pro CHR v Birminghamu/ Manchesteru. Když mi v dubnu Muriel oznámila, že se jedná o malou svatbu, nepochopil jsem, že ve francouzském měřítku to znamená přes 200 svatebčanů v kostele a 120 na samotné hostině. Z francouzské pohostinnosti a gastronomie jsem ještě teď nadšený..

Nakonec ale to nejlepší přišlo až v polovině září. To se ženil spolužák z gymplu Péťa Okůnek. Něco málo napovědělo už loučení se svobodou- nastávající ženich předvedl, že během 24h se dá zvládnout zastávka na chirurgii i dvakrát. Poprvé se sešíval levý prsteníček (!), podruhé skončil v zinkoklihu podvrtnutý kotník. Samotná svatba byla ve znamení zvratů, překvapení a výborné atmosféry. 3 falešné nevěsty mluví samy za sebe.. Ještě jednou gratuluji, Péťo!

Jednotlivé galerie:
něco málo ze svatby Lenky Školové (Žáková) .. připravuji
vive la France
Okůnek se žení

Vedle radovánek na svatbách jsem se byl mrknout na koncert Jarka Nohavici ve Lhotce, zařádil jsem si na wakeboardu, poznával krásy Normandie, byl v Tatrách..

Žádné komentáře:

Okomentovat