neděle 5. července 2009

Bylo nebylo..

Ono je toho asi hodně, co jsem za poslední měsíc a půl událo a protože pravděpodobnost, že bych se o tom nějak reverzibilně rozepisoval je celkem mizivá, tak myslím, že seznam s odkazy na fotky bude dostačující..

A propos včera jsem si vyjel lanovkou (ano, opravdu jsem se tak dalece snížil) na Javorový, odkud díky příznivému počasí startovaly paraglidy/rogala ve frekvenci, za kterou by se nestyděli ani na chigagském O'Hare. Potom jsem to střihnul po sjezdovce dolů a za 16 min jsem doklusal na parkoviště u lanovky a přiznávám, že se mi ještě dnes podlamují kolena:)

Navečer jsme vyrazili s klukama do Hlučína na Tuning Cat, ale díky špatnému timingu jsme to nějak prošvihli a skončili v Opavě na Extázi Summer.

Seznámek:
zajeli jsme si na otočku do Sv. Mořice
s mamčou jsme si vyběhli na Velký Choč
znovuzrození Havířova v květech
byli jsme na otvíračce ateliéru 2art-u

Žádné komentáře:

Okomentovat